• تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ 
جلسه دفتر آموزش بهره برداران با جهاد دانشگاهی

بر اساس درخواست جهاد دانشگاهی، جلسه ای  در ساعت 9 صبح روز 16 دی ماه در دفتر آموزش بهره برداران و مشاغل کشاورزی برگزار گردید.

در این جلسه آقای دکتر کمائی نماینده جهاد دانشگاهی و مدیر کل و معاون دفتر یادشده حضور داشتند  که پس از ارائه گزارشی از فعالیت ها و امکانات و توانمندی دو مجموعه در زمینه آموزش های مهارتی، پیرامون موضوعات زیر توافق گردید.

- آموزش های مهارتی ویژه بهره برداران کشاورزی در حوزه های کارآفرینی، توسعه کسب و کار  و برند سازی  با بهره مندی از  امکانات و توانمندی های دو مجموعه در اولویت برنامه های آموزشی قرار گیرد.

 

- استفاده از امکانات و توانمندی های جهاد دانشگاهی در زمینه  ارائه آموزش های مهارتی به بهره برداران و شاغلین  گلخانه های 5 استان منتخب موضوع طرح آموزشی مشترک با معاونت باغبانی، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد جهاد دانشگاهی ضمن ارائه فهرستی از امکانات و توانمندی های خود در استان های یادشده، آمادگی خود را به صورت کتبی اعلام  و موضوع از طریق دفتر آموزش بهره برداران و مشاغل کشاورزی، پس از طرح در کارگروه ملی از طریق کارگروه های استانی پیگیری شود.

- در صورت موفقیت آمیز بودن اجرای دوره های آموزشی در استان های پایلوت، موضوع گسترش همکاری های فی مابین در سال 1400 در قالب تفاهم نامه با امضای بالاترین مقام دو سازمان در دستور کار قرارگیرد.

- همچنین در تهیه استاندارد های آموزشی صلاحیت حرفه ای بخش کشاورزی نیز از ظرفیت جهاد دانشگاهی استفاده شود.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0