• تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ 
تعامل و همكاری دفتر آموزش بهره برداران و مشاغل كشاورزی با شركت كشت و صنعت شهید مطهری

به گزارش دفتر آموزش بهره برداران و مشاغل کشاورزی، جلسه مشترک این دفتر با مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت شهید مطهری بنیاد مستضعفان در روز یکشنبه مورخ 18/3/99 در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد. در این نشست نمایندگان شرکت؛ آقایان دکتر هادربادی مدیر عامل شرکت، دکتر ظهیری رئیس هیئت مدیره، مهندس نیکو قدم عضو هیئت مدیره و سرکار خانم مهندس حمید پور مسئول آموزش و امور قرار دادها و نمایندگان دفتر آموزش بهره برداران؛ آقایان مهندس اخلاقی معاون دفتر و مهندس شریعتی کارشناس دفتر حضور داشتند.

این جلسه به منظور تعامل و همکاری در برنامه ریزی و اجرای دوره ها و فعالیت های آموزشی بهره برداران کشاورزی و بهره مندی از ظرفیت و توانمندی های طرفین برگزار شد. آقای دکتر هادربادی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت شهید مطهری ضمن تاکید بر لزوم و اهمیت آموزش بهره برداران کشاورزی به تشریح برنامه ها و سیاست های اجرایی آموزش شرکت کشت و صنعت شهید مطهری پرداخت. همچنین آقای مهندس اخلاقی معاون دفتر آموزش بهره برداران و مشاغل کشاورزی نیز برنامه های راهبردی و اجرایی دفتر آموزش بهره برداران و مشاغل کشاورزی را تبین نمودند.

در این نشست بر همکاری دو جانبه در خصوص؛ برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی با تأکید بر آموزش‌های تخصصی و کاربردی، برگزاری بازدیدهای آموزشی از سایت‌های الگویی و پروژه‌های موفق،  تکمیل فرم شناسنامه آموزشی و نیازسنجی آموزشی، تعیین عناوین و سرفصل های دوره های آموزشی جدید، آموزش های مجازی، غیرحضوری، الکترونیکی، ویدیو کنفرانس، وبینار بر خط و ....، تبادل اطلاعات در خصوص منابع، محتوی، جزوات و فیلم های آموزشی، استفاده از ظرفیت نمونه‌های برتر و پیشرو در مباحث کشاورزی به منظور تدریس و اجرای دوره‌های آموزشی و انتقال تجربیات تاکید گردید.  

در این جلسه مقرر شد تفاهم نامه ای تنظیم و با حضور جناب آقای دکتر مویدی معاون سازمان و رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و سرکار خانم دکتر طهماسبی مدیر کل دفتر آموزش بهره برداران و مشاغل کشاورزی و جناب آقای دکتر هادربادی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت شهید مطهری نهایی گردد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0